Familieavond 26-02-2011

Op  zaterdag 26 februari  a.s. is het weer zover ! !Na een paar jaar van onderbreking hebben wij de Familie Avond dit seizoen weer in ere hersteld.

Het is de bedoeling dat iedereen, dus al onze actieve leden, hun geachte ouders, tantes en ooms, neven en nichtjes, kortom de gehele familie het ijs op gaat!! De schaats kunst is inmiddels al afgekeken van dochter of zoon welke bij de HCA elke week al lekker mee draait.

De avond bestaat uit ludieke onderdelen zoals bv. het achteruit rijden of een bocht in tegenovergestelde richting. Voor iedereen, ook al ben je niet zo behendig op de ijzers, goed te doen.

Een officiële jury zal de prestaties beoordelen en de prijzen op deze avond liegen er niet om.

Teams worden na inschrijving samengesteld en op de avond bekend gemaakt.

Opgave kan via onze site: www.sv-hca.nl of via Bart Postma bartpostma@planet.nl

Aan de leden wordt gevraagd of ze prijsjes beschikbaar kunnen stellen voor deze familieavond. Denk aan pennen, petjes, tasjes of andere kleine geschenken. Graag opgeven aan een van de ondergetekende Hermannen.

Noteer in de agenda en geef je op!!

ZATERDAG 26 FEBRUARI   Aanvang 19.30 uur tot 21.20 uur.

Voor verdere info:

Herman van der Meulen   h.meulen961@chello.nl