Baan 3 oktober open

AMSTERDAM – De ijsbaan opent op 3 oktober 2020 haar deuren. Dit seizoen wordt anders, maar we kunnen schaatsen! Zoals op de foto’s te zien is er nogal wat verbouwd om het schaatsen mogelijk te maken binnen het Corona protocol van de ijsbaan. Lees daarom het protocol goed door, zodat je niet teruggestuurd wordt.

Het Corona protocol van de Jaap Edenbaan vind je hier.

Let op, het protocol is nog steeds in ontwikkeling, kijk dus regelmatig op de pagina van het protocol om te zien of er nog wat gewijzigd is.

Jeugdschaatsen

Het Jeugdschaatsen start normaal per 3 oktober 2020 om 16:55.

De Groepsindeling voor Jeugdschaatsen vind je hier

Alle andere trainingsuren

Voor de rest is in de eerste week tot 10 oktober sprake van inhaal lessen, waarbij je verwacht wordt te komen op het normale trainingsuur. De verenigingslessen onder leiding van een trainer starten pas op 10 oktober.

Het rooster voor de 1e week van 3 tot 10 oktober vind je hier.

De Groepsindeling vind je hier.