50 jaar HCA

DSC 4130

DSC 4130Wat een feest!
Zoals de feestcommissie gehoopt had een reünie van oud en jong. Uw voorzitter zijn eerste uitje na een pittige hernia en 6 weken verplichte rust. Ik heb er in ieder geval geen spijt van gehad dat ik aanwezig kon zijn op dit mooie festijn. Een prachtige stoel van Jac om af en toe even te zitten maar dat heb ik toch ook weten te beperken.

Het zitten is niet gezellig en praat niet prettig. Een rustig sfeervol muziekje op de achtergrond waardoor “ gewoon praten “ goed lukte en dat was deze avond toch het hoofddoel. Herinneringen ophalen en vooral gezelligheid. Ik wil de feestcommissie een geweldig compliment geven voor de organisatie van dit feest en ook voor het attractieve 50 jarige jubileumboekje wat er is samengesteld.

Naast de feestcommissie is voor het boekje een speciaal compliment richting ons lid Astrid Janssen op zijn plaats, vooral voor opmaak en indeling want zij heeft daar heel veel tijd en energie ingestoken.

Het eerste boekje werd uitgereikt aan Marja en Gerrit want voor hen betekende het een (gedeeltelijk) afscheid op deze avond. Zij zijn de afgelopen 25 jaar dragende krachten geweest binnen de vereniging.

Wij gaan ze missen maar ik denk zomaar dat zij het ook wel een beetje zullen missen, daarom is het geen definitief afscheid en hopen we dat Gerrit en Marja nog vaak aanwezig zullen zijn bij HCA avonden wat Gerrit betreft b.v. als starter of scheidsrechter en samen met Marja toch om samen hun “ volgende generatie “ op het jeugdschaatsuur te willen volgen.

Ik ga niet opsommen welke bekenden ik deze avond allemaal van jong tot oud heb gezien maar bekijkt u daar de foto’s van “ mijn “ Ans maar voor, ze geven een leuk beeld van een oer gezellige avond die tot pakweg over enen duurde. De verzorging was in prima handen en de medewerking van Jac Hoeve mag niet onvermeld blijven.

Nogmaals bedankt feestcommissie t.w. Herman Offerman, Danielle Leijen, Udo Meijer, Fons Schouten en Sietske de Haan.

En natuurlijk alle leden en oud leden voor hun aanwezigheid.

Op naar de 60.

Albert Gerritsen, voorzitter.