Info en indeling seizoen 2018/2019

Beste leden,

Het is woensdagavond en de trainers hebben de groepen weer besproken die door Danielle waren samengesteld, dit af en toe met back-up van Ans en Willem Heikoop. Altijd een gezellig samenzijn waar echter wel door iedereen goed wordt gekeken hoe de samenstelling van de groepen het beste tot zijn recht komt. We houden daarbij rekening met de snelheid van de rijders of mensen die graag met elkaar in de groep willen zitten en dat ook qua snelheid aankunnen. Een groep rijders die graag “ hard” willen trainen, groepen waar de gezelligheid weer boven aan staat. Het moet allemaal kunnen zonder onze naam als Hardrijders Club te verliezen, we zijn er voor iedereen.

<< De indeling vindt je via het Snelmenu aan de rechterkant ➚ >>

Schaatsen kunnen we dus weer doen vanaf zaterdag 13 oktober 2018 aanstaande. Als u echt niet kunt wachten tot deze dag dan kunt u zelfs al op vrijdag 12 oktober 2018 van 19.00 uur tot 21.00 uur even rondjes rijden op de baan. Hieraan voorafgaand van 17.00 uur tot 19.00 uur wordt de opening van de ijsbaan officieel ingeluid.

De gemaakte indeling is de leidraad voor de trainers mocht u nu om wat voor reden dan ook tijd, snelheid, gezelligheid toch liever bij een andere groep worden geplaatst overleg dat dan even met de trainer(s).

Het resultaat van het wekelijks trainen kunt op 3 november al even testen op de eerste HCA clubavond (19.40 uur tot 21.30 uur)

Kom vooral allemaal rijden op deze clubavonden, ze zijn er speciaal voor u als lid van de club.

De clubavonden tot eind van het jaar zijn er op:

3 november, 24 november en 8 december
Op 15 december is er nog de interclub met andere verenigingen uit het land op de JE baan.

Het kan ook zijn dat u of de kinderen worden benaderd om mee te doen aan een interclub elders in het land. Vera van Wijnbergen zal u bijtijds benaderen als het zover is en zeg gewoon lekker ja. Het zijn gezellige uitjes voor zo een hele groep.

En het jaar 2019 begint goed er is namelijk op 5 januari 2019 weer een HCA avond gepland.

Kleding:

Een deel van onze voorraad kleding ligt op dit moment bij Hyrosports op de Middenweg. U kunt daar de kleding passen en misschien gelijk meenemen en moet u een ander “ maatje” dan zorgen wij  ervoor dat ik de bestelling de dag erna meeneem naar de baan. U kunt daarna onze penningmeester betalen.

Jeugdschaatsen:

Het is ook voor de jeugd weer de start van een naar ik hoop fijn en bijzonder leerzaam seizoen. Josje Heikoop heeft daar weer bijzonder veel tijd in geïnvesteerd en ook hier zijn de groepjes nu bekend.

Resteert mij niets anders dan u namens het bestuur en onze trainers weer een gezellig schaatsjaar toe te wensen. Na afloop van de clubavonden kunt u nog gezellig een “ afzakkertje”  nemen in de Jaap.

Natuurlijk staan er ongetwijfeld supporters langs de kant, maar mocht u nu ook willen helpen in de jurytoren of rond de baan bij een HCA avond dan kunt u zich altijd melden bij een van de bestuursleden, wij weten de weg.

Iedereen weer bedankt voor zijn hulp bij het opstarten van het nieuwe seizoen

Met vriendelijke groeten en veel schaatsplezier toegewenst,

Albert Gerritsen
voorzitter

Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.