HCA Jubileum

HCA-50

Dit seizoen bestaat onze HCA 50 jaar !! Een mijlpaal die niet onopgemerkt mag blijven.

De Jubileumcommissie heeft de volgende evenementen voor jullie in petto.

HCA Jubileum Bokaal

bokaal 3

Langebaanwedstrijden, er zijn 4 wedstrijddagen aangewezen, je moet minimaal 3 wedstrijden rijden.

• 20 oktober 2012
• 3 november 2012
• 1 december 2012
• 22 december 2012

• Voor alle leeftijdscategorieën
• Voor alle HCA leden

Skate-Run-Skate

SRS

Op 9 februari houden wij een schaats- en loopevenement. Alle HCA leden zijn uitgenodigd en tevens alle leden van de verenigingen op onze J.E. baan. De nadere invulling omtrent afstanden en opgave volgt nog.

• Voor alle licentiehouders van de Jaap Edenbaan
• Voor alle leeftijdscategorieën

Feestavond in de Skeeve Skaes

Feest1

Op 9 maart geeft de HCA een sprankelend feest in ‘De Skeeve Skaes’ op onze J.E. baan.
Onder het genot van een drankje en een hapje kijken wij terug op 50 jaar Amsterdamse Hardrijders Kunst. Na afloop ontvangt u het Jubileumboek! Een persoonlijke uitnodiging volgt.

• Voor alle HCA leden

!! … Noteer alles in uw agenda en geef acte de presence!  Uw club verdient het …  !!

Namens de Jubileumcommissie,

Sietske de Haan, Danielle Leijen, Udo Meijer, Fons Schouten en Herman Offerman.