NACHTPRESTATIETOCHT 111 RONDEN OP 11-11-11

HCA-logo

HCA-logo            logo_JE_baan_50_jaar

Dit jaar vindt de jaarlijkse HCA-schaatsklassieker 111 ronden plaats op een wel heel  bijzondere datum: vrijdag 11-11-11. De start is om 11 over 11 ’s avonds.  Deze nachtprestatietocht wordt gehouden op de Jaap Edenbaan, de enige onoverdekte kunstbaan in Nederland. En omdat de Jaap Edenbaan 50 jaar bestaat, zal deze 111 ronden een feestelijk tintje krijgen. De directrice van de Jaap Edenbaan, Ellis van der Weerden, zal voorafgaand aan de tocht de loze ronde rijden. En dat niet alleen: de jarige Jaap Edenbaan trakteert tijdens de tocht alle schaatsers op een heerlijke lekkernij. Inschrijven HIER.

De tocht is bedoeld voor zowel wedstrijdrijders als voor recreanten. Tijdens de 111 ronden moet twee keer gestempeld worden. Alle deelnemers ontvangen een medaille. Dat geldt ook voor degenen die een veelvoud van 11 ronden hebben gereden, dus òf 99 òf 88 òf 77 òf …

Wil je deze unieke tocht meemaken, meld je dan aan via dit invulformulier. Of schrijf je in bij restaurant de Skeeve Skaes op de Jaap Edenbaan. Op de avond zelf inschrijven kan ook vanaf 21 uur. In verband met de veiligheid is het maximum aantal deelnemers 350.

Kosten: 5 euro. Voor HCA-leden gratis.

Adres: Jaap Edenbaan, Radioweg 64, 1098 NJ Amsterdam