50 Jarig Jubileum HCA

HCA bestaat 50 jaar

HCA bestaat 50 jaarSportvrienden, wij willen jullie graag op de hoogte brengen van het volgende. Onze vereniging bestaat in 2013 vijftig jaar. Enkele weken geleden is er tijdens een bestuursvergadering besloten een Jubileumcommissie te benoemen.

Deze commissie bestaat uit: Danielle Leijen, Fons Schouten, Sietske de Haan, Udo Meijer en Herman Offerman. Deze commissie gaat de Jubileum ‘kar’ trekken en wil van seizoen 2012/2013 een speciaal seizoen maken.

Een eerste vergadering heeft al plaats gevonden met als items: de financiële begroting, een jubileumboek, speciale activiteiten en een feestavond. Wij zullen jullie in de komende tijd zeker op de hoogte houden. Mocht je jezelf geroepen voelen om ideeën aan te dragen, meld dit dan aan één van onze commissie leden.

Met vriendelijke groet,
Herman Offerman (voorzitter)