Zomertraining

De maatregelen worden allemaal wel wat versoepeld maar voorlopig is het toch nog raadzaam de trainingen op een afgesloten terrein te laten plaatsvinden.
Ik heb contact gezocht met de directie van de Jaap Edenbaan en we kunnen op maandagavond terecht op de ijsbaan, vraag nu is daar genoeg animo voor zo ja dan gaan we dat regelen.
Willem Heikoop heeft al een mail gestuurd naar de hem bekende uit zijn groep maar misschien dat er ook jeugd is die wel van deze gelegenheid gebruik wil maken. Mail dan even naar willem.heikoop@ziggo.nl of atjesgerritsen@gmail.com

bij genoeg interesse zorgen wij voor een trainer voor de senioren (Willem Heikoop) en voor de jeugd (Bertus Blok), uiteraard alleen bij voldoende deelname anders combineren wij de groepen.

Regels/advies:
  • Kom in trainingskleren.
  • Ga voor de training even naar toilet.
  • Na de training gelijk naar huis.
  • GEEN ouders op het terrein.

Helaas het is nog even niet anders we hopen snel op betere tijden.

Later in de tijd misschien weer gelegenheid voor het Amsterdamse bos op de woensdag maar

met vriendelijke groeten,
Albert Gerritsen
Over Albert Gerritsen 64 Artikelen
Albert is een manus van alles en doet enorm veel vrijwilligerswerk. Naast voorzitter van de HCA doet hij hetzelfde bij de Baancommissie, de kampeervereniging "De Golfbreker" en blaast hij driftig mee in de locale fanfare.