Skeeleren met HCA in Amsterdam

Beste leden,

Het schaat seizoen zit er weer op, wij van HCA hebben verleden jaar een skeelergroepje opgezet en dit zouden we dit jaar graag wat uit willen breiden met wat meer deelnemers.

De skeeler lessen zijn opgezet voor leden van de/een schaats vereniging welke in het bezit zijn van een KNSB licentie.

De groep die nu opgezet word is een groep voor de jeugd tot +/- 16 jaar, maar er was ook vraag van de wat oudere leden of zij hier bij konden aansluiten, dit kan gewoon.

De groep jongeren gaat trainen op Donderdag middag van 17.00 uur tot 18.15 op de wielerbaan van de Amsterdamse renners club Ulysses / www.arc-ulysses.nl deze is gelegen achter het Ronald McDonald huis in Amsterdam-Noord.

Beemsterstraat 654 1027 ED Amsterdam-Noord.

Aansluitend van de skeeler training heeft de fietsclub aangeboden dat het mogelijk is om aan te sluiten bij hun fiets trainings programma, (fietsen zijn daar aanwezigen en kunnen voor een bedrag van € 5,00 per keer worden gebruikt) mag ook op je eigen fiets natuurlijk.

Het fietsen begint om 18.30 tot 19.30 uur.

De kosten voor deze training zijn € 85.00 per seizoen, het is de bedoeling dat de 1e training op 10 April gaat plaats vinden en dan door tot 9 September met een zomer stop van 4 weken we zijn nog aan het kijken of wij dan gewoon door kunnen trainen tijdens deze zomer stop.

Lijkt het je leuk om hier aan mee te doen laat het dan even weten en meld je aan.

Voor diegene welke wel wil maar niet op dit tijdstip meld het ook even misschien kunnen we dan een aparte groep voor jullie maken

Willem Heikoop (bestuur)

hcaskeeleren@ziggo.nl