De HCA-clubkampioenen van het seizoen 2016/2017!

Job Bohnen clubkampioen bij de senioren

Afgelopen zaterdag 18 maart werden de Clubkampioenschappen van HCA gehouden. We hadden een grote opkomst. Er werden maar liefst 19 HCA’ers clubkampioen.

De pupillen C/D/E/F reden een 100 en 300m. Clubkampioenen werden:

• E-pupil Quinty Hersi
  • D-pupillen Mimi van Hall en Lieuwe ter Hoeve
  • C-pupillen Carice Helmink en Morrison Menheere.

De pupillen B reden een 300 en 500m. Clubkampioenen werden Sophie van Delft en Jorrit Wynia.

De pupillen A reden een 500 en 700m. Clubkampioenen werden Lieve Siemons en Nick Luijten.

In de overige categorieën reden de dames een 500 en 1000m en de heren een 500 en 1500m. Clubkampioenen werden:

• C-junioren Quinty van Wijnbergen en Mats Siemons.
  • B-junioren Ryanne Westenberg en Serge Yoro
  • A-junior Kim Mahabali
  • Dames(neo)senior  Hanna Knotnerus
  • Heren neosenior  Sjoerd Wezenberg
  • Heren senior Job Bohnen
  • Masters Nicky Smout en Ruud Bouwmeester.

Gefeliciteerd allemaal!

Eindklassementen Clubkampioenschappen HCA